Ik was op reis en sliep op campings met te veel Hollanders, ik mountainbikete en ik lag nachtelijk in de tent met een uren durend onweer boven mijn hoofd. “Hoe zou het nog zijn met Emiel Goelen” plachtte ik toen nog te denken, ineens een beetje verlangend naar een hotelkamer met minibar. “Oh Rita, dit is een schitterend hotel, maar helaas is er geen safe op de kamer”, “Zeg dat wel Emiel, maar de mini-bar maakt veel goed”. “Wees gewaarschuwd: op foto ziet het zwembad er veel groter uit dan in het echt.” U keek toch ook?

goelenmm.jpg

Indertijd hadden Barbara en ikzelve zelfs speciaal een gedichtje van en voor Emiel gemaakt, dat ik u niet kan onthouden..

“Goelen Emiel, trekt aan zijn wiel, trekt aan zijn kerre, heel den boel valt omverre.”

En daar,  tussen de donderslagen door, dichtte ik voor Emiel

“O Emiel Goelen
met uw duizenden smoelen
komt gij ooit nog eens terug op teevee
en brengt ge dan Rita van Neygen weer mee?”

Tis hier een beetje stil, maar ik ben veel weg en veel bezig.

tral.jpg

Wie kan raden waar dat dit was krijgt 10 kronen van mij.

