Het zijn mooie tijden voor een festivalleek zoals ik. Niet alleen sta ik vanaf morgen T-shirts te verkopen dat het geen naam meer heeft op Werchter (ik dan festivalmaagd af, RVS buiten beschouwing gelaten), verder wil ik ook Radio Tequila op mijn niet-zo-blote knietjes bedanken voor het Cactusticket dat ik gisteren won (hi-la-ri-teit, zo bellen naar de radio).  Stil zal het hier worden, y’all: Werchter, bekwaamheidsproef journalistiek (oja.. did I mentioned thát already? Nu niet dat ik zeker ben dan ik dat dan ook echt wil doen..), fietstocht in de Limburg, Cactus, studentenkringgeld állemaal gaan opdoen op überBBQ, kampvoorbereiden waarna kamp ergens in Antwerpen, Tsjechië, Dranouter, en dan thesis beginnen schrijven. Gáns augustus. Maar we klagen niet en bidden voor goed weer in juli en slecht weer in augustus.. om in september eens serieus over mijn toekomst na te gaan denken.

